Pages

Friday, February 26, 2016

Estar P3: delete stretch mark emulsion



Ovo je treći proizvod koji koristim za sprečavanje nastanka strija od kako sam zatrudnela. O prva dva ste već mogli čitati na blogu: Re-gen oil i Eucerin ulje. Međutim, odmah moram priznati da mi je Estar krema najdraža. Platila sam je oko 550 dinara i za taj novac dobijete 200 ml kreme. Iako nastavljam da istražujem sa novim proizvodima, za sada je ova krema apsolutni favorit, a žašto je tako, pročitajte u nastavku posta...




Prvo što ćete uočiti je veoma lep miris, koji mene lično asocira Niveu, ali je ipak malo blaži. Krema ne deluje previše gusto, ali se odmah može videti da je masnija. Ja je koristim tačno mesec dana i imam za još par nanošenja. To joj je ujedno i jedina mana- troši se brže nego ulja. No, kako joj je cena 2-3 puta niža, svakako je isplativa. Nanosila sam je na stomak, bokove i gornji deo butina. Iako spada u masnije kreme, veoma, ali veoma brzo se upija. To je definitivno zajednička osobina za sve Estar proizvode koje sam do sada probala, a dosta ih je bilo. Dok operem ruke, kako ne bih umastila odeću, moja koža je potpuno upije! Što se tiče efekta, jako sam zadovoljna. Koristila sam je ceo šesti mesec (pre 7 dana sam ušla u sedmi) i nije mi se pojavila nijedna strija, iako stomak sada već vidno raste iz dana u dan. Koža mi nije nijednog trenutka zapala u suvu fazu, kao što se to dešavalo ranije, pa nije bilo ni traga perutanju stomaka, što mi je posebno drago, jer osećaj nije nimalo prijatan.


Sastav možete videti na slici iznad.
Iako, kao što rekoh, nastavljam da isprobavam nove proizvode u ovu svrhu, kako bih vam predstavila što više njih i pomogla budućim trudnicama, ovo je definitivno krema koju prvu preporučujem kada me neko pita koju da uzme. Očekujte uskoro još dve recenzije Estar proizvoda, jer definitivno to zaslužuju. 

Da li ste probale neki Estar proizvod i delite li moje oduševljenje?
Pozdrav :)

4 comments: