Pages

Tuesday, October 20, 2015

Vichy Aqualia Thermal face & eye cream



Najduža pauza od kada je blog nastao je bila u prethodnom periodu. Nadam se da mi nećete zameriti, jer sam dve nedelje uglavnom provela u krevetu bez trunke energije čak i da upalim lap top. No, sada se bolje osećam pa sam odlučila da vam pišem o kremama koje koristim već više od mesec dana. U pitanju su Vichy krema za lice i okoloočna krema iz iste linije: Aqualia Thermal. Moje utiske pročitajte u nastavku posta.




Krema za lice


U pitanju je "light" verzija koja je idealna za normalnu do mešovitu kožu, kakva je moja. Ovo je veoma lagana hidrirajuća krema, koja se lako nanosi i brzo upija. Odlična je i kao podloga za šminku! Sama ambalaža je staklena, deluje prilično luksuzno, a na poklopcu se nalazi ogledalo. Dolazi u pakovanju od 50 ml. Ja sam svoj primerak besplatno dobila prijavom u časopisu Elle, ali joj je cena oko 2000 dinara. Sam naziv dosta govori o tome kakva je krema u pitanju, jer je dosta lagana, poput vode, a mene lično doooosta podseća na Nivea Aqua Sensation kremu koju sam koristila pre par godina. Jako su slične i po mirisu i po teksturi. Zapravo, cena je jedino što se dosta razlikuje. Ko voli ovaj brend, a ima kožu poput moje i želi laganu hidrirajuću kremu, ovu toplo preporučujem, dok je za one sa skromnijim budžetom tu Nivea. Sastav možete videti na slici ispod.


Okoloočna krema (balzam)


Tu je i okoloočna krema iz iste kolekcije. Ona za razliku od prethodne dolazi u plastičnoj ambalaži, sa koje je natpis spao posle nedelju-dve korišćenja. Iako to ne smatram bitnom stavkom, očekujem da kod proizvoda koji košta oko 2000 dinara natpis stoji dokle god ga koristim. Ako mogu dosta povoljniji brendovi to da nam omoguće, ne znam zašto ne bi mogao i Vichy. Dozira se na pumpicu, ali je jedan stisak previše, tako da sam ja dozirala pola pumpice za jedno korišćenje (ispod oba oka). Ovaj balzam je poput vodice kada se razmaže, a kako ja volim da okoloočne kreme imaju q10 i da su malo masnije, ova mi nije najdraža. I dalje prvo mesto zauzima Sebamed krema o kojoj sam ranije pisala. Ova lepo hidrira okloočno područje, ali- niti ublažava tamne kolutove, niti smanjuje bore, tako da mislim da je najpogodnija za devojke u ranim dvadesetim, koje tek počinju da se upoznaju sa okoloočnim kremama. Sastav možete videti ispod.


Da li ste probale neku od ovih Vichy krema i kakvo je vaše mišljenje?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Omiljena Vichy linija :D Probala sam sve iz te linije i sve mi je odlično, a pogotovo serum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, serum zvuci primamljivo :)
      Ja sam ocekivala previse od okoloocne izgleda pa sam se malo razocarala ali u sustini nije losa. Dnevnom sam i vise nego zadovoljna :)

      Delete