Pages

Sunday, August 16, 2015

Bourjois 123 Perfect CC cream



Kao što sam već nekoliko puta rekla, leti zaista ne volim da se šminkam. Čak i kada moram, pokušavam da izbegnem sve što spada pod tešku šminku, a to znači da treba izabrati podlogu koja daje željeno prekrivanje, bez osećaja težine na licu. Ranije je izbor bio prilično težak, ali od kako sam kupila ovu Bourjois CC kremu, taj problem je nestao. Koristim je od proleća, čini mi se, i slučajno sam shvatila da nisam pisala recenziju, što se odmah moralo ispraviti. Kupljena je u Jasminu za oko 700 dinara, pošto je bila na akciji, dok je regularna cena oko 1000 dinara. 




CC krema dolazi u tubi koja sadrži 30 ml proizvoda, što će vam se možda učiniti kao malo, ali zaista nije, jer se krema jako lepo razmazuje pa nije potrebna velika količina. Otvor je mali, pa je aplikacija veoma jednostavna, bilo da je nanosite prvo na lice ili direktno na četku. Ova krema sadrži kajsijaste, zelene i bele pigmente od kojih svaki imaju svoju ulogu: prvi daju odmoran i svež izgled, drugi prekrivaju i smanjuju crvenilo, a treći onemogućuju da se vide tamne fleke na koži. Pri tome, ova krema veoma lepo i hidrira, ne znam da li baš tokom 24h kao što proizvođač obećava, ali meni nije izazivala nikakve negativne reakcije, pa ni isušene delove. Dodatni plus, zbog čega je posebno preporučujem u ovom toplijem periodu godine, jeste to što ima i zaštitini faktor spf 15. 


Moj primerak je u nijansi 32 light beige, koji bi odgovarao svima svetije puti i neutralnog podtona kože. Trenutno mi je za nijansu svetlija, pošto sam pocrnela na letovanju, ali malo mat bronzera nanetog kabuki četkom, preko celog lica, uspešno reši problem. Odlično se stapa sa mojom kožom i zaista deluje kao da nemam ništa na licu, sem ujednačenog tena. Njena prekrivna moć je najveća u odnosu na sve tonirane kreme koje sam do sada probala (Maybelline, Bioten, La Roche- Posay). Kako inače nemam većih nepravilnosti na licu, nakon korišćenja Bourjois CC kreme mislim da neće biti potrebe da se vraćam puderima sem u specijalnim prilikama. Mislim da bi ova krema bila dobra i za masnije tipove kože, za razliku od Biotenove. Naravno, uvek se može dodatno matirati puderom u kamenu.


Sastav možete videti na slici iznad. Drugi deo fali, pošto mi se odlepio, ali su svakako najbitniji sastojci na početku, jer ih najviše i ima.
Sve devojke koje su hvalile ovu CC kremu su bile u pravu! Mislim da je bolju od ove nemoguće naći na našem tržištu. Moja želja je da isprobam i Eveline jer je jako hvaljena, ali od ove ne planiram da se opraštam dokle god mi bude odgovarala.

Koja je vaša omiljena CC krema?
Pozdrav :)

10 comments:

  1. Dugo planiram da je probam ali nikako da dođe na red, ne bih da gomilam, CC krema za sada Bioten ali me je BB od Burre osvojila u zadnje vreme najviše :)

    ReplyDelete
  2. Trenutno koristim Garnier za masnu i problematicnu kozu ali ovu vec dugo merkam :)
    svi je hvalite i mamite me da je kupim :D

    ReplyDelete
  3. Koristila sam samo Biotenovu, onda mi se koza malo zasitila, sad koristim samo Bourjois, mislim da je moja u nijansi Rose,cini mi se..i obozavam je :) Mada me skoro odusevila i Burra BB krema, dobila sam dva testera koja su mi trajala 10 dana, ista je kao Bourjois samo ima jos lepsu i prirodniju zavrsnicu :)

    ReplyDelete
  4. CC kreme su odlična stvar. Malo mi izjednače ten, a ne osjećam se zabetonirano i našminkano, skroz se slažem s tobom :)

    ReplyDelete
  5. I moja omiljena, super cijena i izvrstan proizvod! Baš mi je pri kraju i spremam se kupiti je ponovo :)

    ReplyDelete