Pages

Wednesday, July 8, 2015

Yves Rocher Jardins du monde: macadamia



Zaista nemam običaj da pišem posebne postove o gelovima za tuširanje, ali ovaj je ostavio toliko pozitivan utisak da sam prosto morala. Ovo je drugi gel za tuširanje od Yves Rochera koji sam probala. I prethodni mi se svideo, ali ovaj mnooogo više. Želim da ih isprobam sve iz ove linije! Cena pakovanja od 200 ml je oko 300- 350 dinara što je malo za užitak koji dobijem!




Za početak, da istaknem da nije u pitanju "gel" već prava "krema" za tuširanje, iako svi mi često poistovetimo ta dva pojma. U ovom slučaju razlika je i te kako primetna, pa je bitno naglasiti o čemu se tačno radi. Struktura je izuzetno kremasta, klizi po koži, veoma lepo peni, pa nije potrebna ogromna količina, a miris... Miris je nešto najsavršenije što sam do sada imala prilike da probam! Nisam dobra u opisivanju, ali reći cu da me ovaj asocira na kolače, čokoladu, sladoled, ma bilo šta mlečno. Uživam svaki dan u ovoj kremi i po prvi put mi je žao što se bližim kraju bočice jer inače tuširalice jedva čekam da potrošim kako bih prešla na narednu bočicu. Taj isti miris ostaje na koži jako dugo, a priznaću, proširi se i celim stanom. Koža ostaje veoma meka i nežna, pa čak i moja koja je jako suva, može da podnese ako u žurbi ne stignem da nanesem losion.


Sastav možete videti na slici iznad.
Ukoliko želite da se počastite kvalitetnijim gelom tj. kremom za tuširanje, moja topla preporuka je Yves Rocher. Imaju veliki izbor mirisa, pa verujem da će svako naći ponešto za sebe. Ko voli tople, slatke, orašaste, tzv. zimske mirise, nek slobodno proba ovaj od makadamije, garantujem za njega!

Da li ste probale neku od YR tuširalica i delite li moje mišljenje?
Pozdrav :)

3 comments:

  1. Opis mirisa me asocira na zimu bas, rado cu ga kupiti, ali cekace hladniji period. Sada sam vise za osvezavajuce i lagane mirise. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam ranije leti volela sveze i vocne a sad me drze ovi orasasti od zimus :)

      Delete
  2. Delomo istu ljubav <3 Malo slatko savršenstvo <3

    ReplyDelete