Pages

Thursday, July 9, 2015

Weleda iris day/ night fluid



Nedavno ste mogli čitati na blogu o Weleda noćnoj kremi od irisa koja je namenjena za suvu kožu (klik), a ovog puta vam predstavljam dnevno- noćni fluid od irisa za normalnu do mešovitu kožu koji ja koristim kao dnevnu kremu za lice. Moja koža je zimi suva dok je u ostatku godine normalna do mešovita tako da volim da je noću nahranim malo masnijom kremom, dok mi za dan prijaju lagane. Cena ove kreme u Srbotrade apoteci je oko 1000 dinara za 30 ml.




Ova krema je za razliku od prethodne dosta manje masna, pre vih rekla vodenasta, i bas iz tog razloga se brže i troši. Međutim, kao što rekoh, sada mi lice nije u suvoj fazi, tako da mi je bila idealna za ovo proleće. Trenutno sam prešla na drugu kremu koja u sebi sadrži zaštitni faktor, ali bih za prolećne dane svakom sa kožom poput moje preporučila ovu. Brzo se upija, lice ostane jako nežno i bez problema možete naneti puder ili bilo koju drugu podglogu bez čekanja od pola sata. Miris joj je identičan kao noćnoj, tako da vam savetujem da obavezno njušnete pre kupovine, jer je dosta jak, prirodan i postoji realna verovatnoća da vam neće odgovarati. 

  
Sastav možete videti na slici iznad.
Sve u svemu, ovo je jako dobra krema i jako mi je žao što nema zaštitni faktor jer bih je rado koristila tokom celog leta. Ovako je nanosim, samo ako znam da neću izlaziti iz kuce, kao na primer pre neki dan, kada je bilo 50 stepeni. Ukoliko tražite laganu, prirodnu, kvalitetnu kremu, a nemate osetljiv nos, ovu vam toplo preporučujem.

Da li ste koristile ovu ili neku drugu Weleda kremu?
Pozdrav :)

No comments:

Post a Comment