Pages

Friday, July 3, 2015

MAC Relentlessly Red lipstick



Danas vam pišem o drugom MAC karminu koji imam, a čija mi je boja bila ljubav na prvi pogled definitivno. Nisam od onih devojaka koje imaju 101 crveni ruž i smatrala sam da će mi NYX-ov Perfect Red biti dovoljna zamena za neprežaljeni MAC (Ruby Woo). Međutim, kada sam ugledala ovaj, bilo je jasno da ću ostati bez 2400 dinara, hehe.



-

Dugo sam bežala od ove recenzije jer je ovaj karmin nemoguće slikati i preneti njegovu realnu boju. A onda sam shvatila da i ako se neka od vas zainteresuje za njega, istražiće na internetu kako tačno nijansa izgleda, mada upozoriću vas, i tamo ćete naići na raznovrsne slike, pa za realan utisak ipak idite do MAC radnje. Ovo je crvena nijansa sa malinastim podtonovima, pa tako na nekom osvetljenju deluje kao "krv" crvena, a na nekom kao "neon pink". Idealna je kada želite da stavite akcenat samo na svoje usne, pa ni odeća ni šminka više nisu bitne, jer on privlači svu pažnju. Uostalom, slike govore više od reči...


Kao i prethodni MAC ruž o kom sam vam pisala (Flat Out Fabulous) i ovaj je retro mat završnice, tako da je prilično suv na usnama, ali meni to ne smeta jer su mi skoro svi karmini mat pa sam navikla. Usne su mi retko u lošem stanju tako da mogu često da ga nosim. Neće nestati sa usana šta god radili, sem ako baš ne odlučite da imate "slavski" ručak iz pet delova, hehe. U tom slučaju, morate ga skinuti i naneti opet kako bi besprekorno izgledao, a za to će vam biti neophodna micelarna voda i trud, jer ne nestaje lako. 

U svakom slučaju, mislim da oba MAC karmina koja imam i te kako vrede tih 20-ak evra, dok za druge završnice kraće trajnosti mislim da (još uvek) ne bih izdvojila taj novac, već se trudim da pronađem jeftiniju alternativu.

Kako vam se sviđa ovaj MAC ruž i koji je vaš omiljeni?
Pozdrav :)

2 comments:

  1. Divan je, baš sam ovih dana proučavala swatcheve na netu, nijansa mi izgleda zaista zanimljivo, morat ću pogledati kada budem išla u Mac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni on prvobitno uopste nije bio u planu ali zaljubih se na prvi pogled :)

      Delete