Pages

Sunday, April 26, 2015

Estar facial drops serum



Ovu recenziju sam mogla da pišem mnooogo ranije, jer sam nakon prvog korišćenja ostala bez teksta za ovo ČUDO od seruma. Ali, kako proizvodima za negu lica dajem oko mesec dana da se pokažu na delu, morala sam da se strpim i da sačekam. 
Estar je kompanija osnovana 2003. godine u Novom Sadu i najžalije mi je što sam tek skoro čula za njih. Priliku da svoje iskustvo podelim sa vama neću propustiti, jer se retko ovoliko oduševim nekim proizvodom. Draga Tamara iz Estra mi je poslala nekoliko stvarčica, a druga za koju pišem recenziju je upravo ona stvar koju sam odmah po dobijanju probala- serum za hidrataciju lica.




Proizvod dolazi u plastičnom pakovanju i dozira se pumpicom koja ima i poklopac. Na samoj ambalazi vam piše na koji način pravilno da koristite serum. Kako nemam čistač ni mleko iz Estra ja sam u tu svrhu koristila Eucerin gel za umivanje i Vichy Purete Thermale tonik. Potom sam nanosila Estar serum. Zaista, ostala sam bez teksta. Čitala sam mnogobrojne recenzije ranije i imala njihove proizvode na listi želja i pored svega toga, ostala sam očarana! Serum je tečan, ali se veoma lako dozira zahvaljujući pumpici. Ja koristim količinu koju dobijem od dva pritiska, jer ga nanosim i na vrat. Za lice bi bila dovoljna jedna doza bez problema. Samim tim, 100 ml će vam jako dugo trajati. Cena je takođe veoma pristupačna (600 dinara).


Kada ga nanesete na prethodno očišćenu kožu ona ga upije u roku od par sekundi. Tu brzinu upijanja do sada nisam iskusila ni sa jednim drugim proizvodom. Lice bude veoma osveženo i spremno za sledeći korak, bio on krema ili puder. Da, kao podloga za šminku se pokazao više nego odličan! Najčešće, naravno, nakon seruma nanosim kremu (ujutru i uveče). Od kako ga koristim primetila sam da mi lice i samu kremu dosta brže upije i ona nekako bolje "legne". Jednostavno, morate da probate da biste videli efekat. Kada sam podelila sliku na fejsbuku sa Estar proizvodima dosta vas se javilo da deli moje oduševljenje, tako da nisam usamnjena u svom mišljenju. Još jedna dobra stvar je što možete probati testere za svaki proizvod koji vas zanima, kako biste bili sigurni da kupujete pravu stvar. A Estar serum je baš to!

Pisaću vam o još dva Estar proizvoda koje sam dobila na testiranje jer moje oduševljenje svakim od njih ne jenjava.

Da li ste vi probale Estar kozmetiku i delite li moje mišljenje?
Pozdrav :)

6 comments:

  1. rado bih ga probala,volim serume

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je ovo prvi serum koji probam i bas sam odusevljena :)

      Delete
  2. Skin regenerator me je oborio sa nogu , sada koristim buter za telo a moj muž neka sredstva za pre i posle brijanja, sve je za čistu desetku :)

    ReplyDelete
  3. Nisam do sada koristila nijedan serum, mada mi deluje zanimljivo pogotovo kao podloga za sminku. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je odlican u svakom smislu i moja ti je topla preporuka :)

      Delete