Pages

Thursday, September 25, 2014

Lip butter



I došli smo do meni jednog od najdražih proizvoda ove godine- Liposan Lip Butter Vanilla & Macadamia. Prvo ću reći da je u pitanju ista stvar kao Nivea/ Labello Lip Butter samo se menja firma od države do države u zavisnosti od uvoznika. A to možete videti na poslednjoj slici gde piše da je "made in Germany". Meni je Lip Butter drugarica donela iz Španije, tako da je tamo pod okriljem Liposan kompanije. Dobila sam ga još u februaru čini mi se, ali sam jako malo potrošila, ne zato što je loš, već zato što ga koristim isključivo po hladnom vremenu jer za to i služi, dok su leti tu mnogo "lakša" labela.



Kao što sam već napisala, dobila sam ga dok je još bilo hladno vreme, tako da mogu reći da sam u tim okolnostima oduševljena rezultatima. U stanju je da za jedan dan potpuno oporavi usne koje ispucaju od vetra i hladnoće. Moje usne inače nisu previše zahtevne, ali zimi im je ipak potrebna posebna nega. Ja sam je pronašla u ovom proizvodu. Jako je kremast i kada ga nanesete zaista osećate da imate na usnama nešto što vas štiti. Miris je naravno fenomenalan, ja sam isključivo ovaj želela, a kao alternativa je bila karamela. Međutim, ipak mi je prva želja bila ispunjena. 


Veoma mi je žao što ih kod nas i dalje nema i iskreno se nadam da će se situacija uskoro promeniti. Pošto putujem u Istanbul za mesec dana, planiram tamo da uzmem još jedan, karamelu ili plavi, originalni. Jedina mana je pakovanje koje je prelepo ali opet i nepraktično jer ga možete u principu samo kod kuće nanositi, mada ja zimi ne oklevam i koristim direktno iz ambalaže što znam da ne bi trebalo :) Međutim, čim usne ispucaju, ne želim da razmišljam ni o čemu sem kako da ga što pre nanesem da bi se usne što pre i oporavile. Međutim, kako je u pitanju puter, teško da bi mogli da ga upakuju drugačije jer ume da se topi na većim temperaturama, tako da mislim da je ovo jedino rešenje.

Da li ste i vi probale neki od ovih Nivea- Liposan- itd. putera, a ako niste koji vam je prvi na listi želja?
Pozdrav :)



12 comments:

  1. Nisam probala ali se slazem sa tobom da pakovanje uopste nije prakticno. Plus imam duge nokte, a stalno da nosim i cetkicu neku sa sobom bilo bi zamarajuce. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srecom pa bar duge nokte vise nemam :)
      Mogli bi da naprave neku light verziju, koja je manje masna i manje se topi pa da bude u stiku :D

      Delete
  2. Imam ga vec 2 nedelje, ali nisam ga uopste koristila. Samo ga miriseeem :)

    ReplyDelete
  3. Imam taj i imam i sa mirisom kokosa. Obozavam ih! <3

    ReplyDelete
  4. Moja pusta zelja, nadam se da ce doci i kod nas.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iako ga imam, nadam se i ja, jer bih jos koji kupila, a da ne moram time da se opterecujem na putovanjima :)

      Delete
  5. Ja imam putnu četkicu za usta(lepo se zatvori pa u neseser) koju sam koristila za oriflame ćupiće,a i kada potrošim labelo,a hoću skroz da ga potrošim.Tako i gledam i čitam kod vas što ste dograbile,jer ovo je moj omiljeni miris(imam takav za telo od Aldo Vandini-ja) i čekam kada će moći i kod nas da se kupi. Jedva čekam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobro bi mi dosla ta putna cetkica... Nadajmo se svi da se uskoro pojaviti :)

      Delete
  6. Ja zelim ono od maline! navodno ce ih biti u Liliju od 1.10! :)

    ReplyDelete